16 Eylül 2013 Pazartesi

Ada'm...

2013 yazında Bozcaada'nın yükselen yıldızı, favori mekanı neresiydi diye bir anket yapılsa; cevabım kesinlikle Ada'm restaurant olur.

Ada'nın kemikleşmiş ve favori mekanları arasına  hızlı ve sağlam bir giriş yaptı. 

Sevdiğim bir çiftin vesilesi ile tanıdığım Adam'ın sahibi Saada hanım, özenli ve titiz çalışmasının karşılığını  alıyor, butik bir hizmet veriyor tüm misafirlerine. 

Bir çok yerde Ada'm ile ilgili güzel yazılar okudum, beğenildiğini biliyordum ama hafta sonu bozcaada lezzet festivalinde duyduğum beğeniler beni çok mutlu etti; 

Festivalde adalı hanımların kendi elleri ile yaptıkları yemekleri tatmadan, açılıştan önce yemeklerin fotoğraflarını çekiyordum. Adalı bir teyzem ne iş yaptığımı, nerden geldiğimi, fotoğraflara nasıl ulaşabileceğini sordu. Ben de Ada'm restaurantın sahibi Saada hanıma gönderirim, o boztid aracılığı ile size iletebilir sanırım derken teyzem Ada'm çok iyi bir yer, çok güzel bir yer yaptılar, çok beğeniyorum, tebrik ederim diye övgülerini iletmeye başladı. Yerel halkın böyle güzel beğenisi almak kolay olmasa gerek.

Harika mezeleri ve beğendili balığı mutlaka tadılması gereken lezzetlerinden sadece ikisi..,





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder